پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9472
-
الف
+

پخش دو سریال پرطرفدار از شبکه آی‌فیلم

دو سریال پرطرفدار «پدر» و «ستایش3» به‌زودی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

دو سریال پرطرفدار «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و «ستایش3» به کارگردانی سعید سلطانی به‌زودی از قاب شبکه آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده، مجموعه تلویزیونی «پدر» از روز شنبه 30 آذر برای پخش از شبکه آی‌فیلم عربی آماده می‌شود؛ و مجموعه تلویزیونی «ستایش3» نیز از ابتدای سال جدید میلادی به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

پس از استقبال گسترده مردم منطقه از پخش سریال‌های پرطرفدار ایرانی، شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفت، دو سریال محبوب دیگر به طرفداران این سریال‌ها هدیه کند. بدین ترتیب، سریال «پدر» و پس از آن سریال «ستایش3» پس از تبلیغات گسترده در شهر بیروت و دیگر شهرهای منطقه، به مناسبت سال جدید میلادی، برای آی‌فیلمی‌های عرب‌زبان و ایرانیان داخل و مقیم خارج از کشور آماده پخش شد.

با ادامه خبر در زیر عکس‌ها همراه ما باشید.

مجموعه تلویزیونی «پدر»

سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ تولید شده‌است.

این سریال داستان دختری پر سر و صدا و شلوغ که طی یک حادثه ناگهانی، عاشق پسر مذهبی هم دانشگاهی خود می‌شود و در دو راهی سختی برای تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد. او که تا دیروز در پی بی آبرو کردن این پسر مذهبی بوده، حالا به دنبال اوست تا با او صحبت بکند.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، ریحانه پارسا کاوه خداشناس و بیژن امکانیان از بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «پدر» از روز شنبه 30 آذر، هر شب ساعت 23:30 به وقت تهران از شبکه آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی «ستایش3»

تصویربرداری فصل سوم سریال «ستایش» از فروردین ۱۳۹۷ آغاز شده و در اسفند همان سال به پایان رسید. در فصل سوم این مجموعه، حشمت فردوس به همراه نوه‌اش در پی ساختن دوباره زندگیش می‌افتد و درگیر اتفاقات تازه‌ای می‌شود.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی و امیرمحمد زند در این فصل از سریال حضور دارند؛ اما اکثر بازیگران این مجموعه تلویزیونی در فصل سوم تغییر کرده‌اند. کیهان ملکی، بهزاد خداویسی و لاله مرزبان از جمله بازیگران جدید این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «ستایش3»، از ابتدای سال جدید میلادی، هر شب بجز جمعه ها، ساعت 22:30 به وقت تهران از شبکه آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید...

ساخت فصل دوم سریال «پدر»

گزارش تصویری (۱) از سریال «پدر»

دانلود سریال پدر

پشت صحنه سریال پدر

گفتگوی اختصاصی آی فیلم با مهدی سلطانی

تصاویر سریال «ستایش۳»

گزارش تصویری از سریال «ستایش۳»

«ستایش ۳» پر بیننده‌ترین سریال تلویزیون

انتقاد از گریم "نرگس محمدی" در «ستایش۳»

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر